Márkaépítés ambiciózus vállalkozásoknak

Itt az idő, hogy jobb legyél!

Ambiciózus vállalkozó vagy. Tovább akarsz növekedni. Tele vagy új ötletekkel. Olyan márkáról álmodsz, amitől mindenkinek tátva marad a szája, és a világ bármely pontján megállná a helyét.

Ehhez kreatív emberekre van szükséged, akik inspirálnak téged. Olyanokkal akarsz dolgozni, akik hisznek a sikeredben. Szeretnéd, hogy izgalmas ötletekkel segítsenek abban, hogy az eredmény még jobb legyen, mint ahogy elképzelted.
Nagyon jó helyen jársz. Írjuk meg együtt a sikertörténeted!

Első lépés

Discovery Session

Mi így hívjuk az első alkalmat, amikor beszélgetünk veled. Ilyenkor rengeteg kérdést teszünk fel, hogy megismerjünk téged, vállalkozásodat és megértsük a céljaidat.

Azt is megmutatjuk, hogyan és hol dolgozunk mi. Körbevezetünk a Stúdiónkban és a designkivitelző műhelyünkben. A Showroomunkban pedig megmutatjuk neked korábbi munkáinkat.

Így közösen találhatjuk ki, hogyan tudunk együttműködni, és mit tudunk hozzátenni ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

Kapcsolat

Budai Sarolta

projektmenedzser

Keress minket!

Portfóliónk

ANJUNA Ice Pops

Az ANJUNA Ice Pop-ot két vállalkozó kedvű fiatal (Szabó Milán és Szalay József) álmodta meg indiai utazásuk alkalmával. Anjuna tengerpartja annyira magával ragadta őket, hogy hazatérve saját kézműves jégkrémüknek is ezt a nevet adták. Mi abban segítettünk nekik, hogy az Anjuna életérzésből szuper márkát építsenek. A logó és arculat kialakításánál az indiai hangulatot és a Holi fesztivált helyeztük a középpontba. Az embléma tervezésénél azonban fontos szempont volt, hogy ne a vallásra utaljon, hanem egy kedves karakter legyen, ami jól kapcsolható a termékhez és a márka személyiségéhez. A Holi fesztivál színkavalkádja a kiegészítő arculati elemekben köszön vissza, az enteriőr designba pedig igazi tengerparti hangulatot csempésztünk.

Dean’s College Hotel

Hotel, márkastratégia és arculat

A Dean’s College Hotel egy kollégium és egy hotel izgalmas fúziója. Célcsoportja elsősorban a Pesten tanuló külföldi hallgatók és a digitális nomád világpolgárok.

Feladatunk volt a névadástól kezdve, a márkastratégia megalkotásán át, az arculat kialakításáig a teljes folyamat. A college hotel központi elemének a Dean (dékán) személyét javasoltuk, aki nem csak a márka vizuális megjelenését, de az egész kommunikációját is meghatározza. Izgalmas kihívás volt megtalálni az egyensúlyt a célcsoport fiatalos, és a Dean visszafogottan elegáns stílusa között. A vibráló élénk színek és ecsetvonások jól passzolnak a Deant megjelenítő, Picassora hajazó emblémával.

Cheerful Buddha – Branding

Az Egyesült Királyság elsőszámú, CBD-t tartalmazó kávémárkája.

A Cheerful Buddha a Rain Forest Alliance (RFA) minősítéssel rendelkező különleges kolumbiai kávébabokat ötvözi 100% tisztaságú, természetes CBD olajjal. Ízvilágával a legfanatikusabb kávérajongókat is lenyűgözi, CBD tartalmával pedig napról napra segít a közérzetünk javításában. A tervezés során a kannabisz levelet ötvöztük a jól ismert lótuszvirág szimbólummal, így született meg a CBD motívum, ami az arculat alapját képezi. A hozzá megalkotott színvilággal, csomagolással és fotókkal is ezt a könnyed, vidám és kiegyensúlyozott hangulatot közvetítjük a vásárlók felé.

Galamb Szabóság

A Galamb egy bespoke szabóság, ami a kézi öltönykészítés évszázados hagyományait hívja életre a modern kor szellemében. A mi feladatunk volt, hogy komplex márkaépítéssel és arculattervezéssel olyan brandet alkossunk, ami a stílus, elegancia és tradíció találkozása. Így lett a Galamb a jólöltözöttség esszenciája, tökéletes formába zárva.

Design by: Kevin Harald Campean

I CAN SPICE

Az I Can Spice alapötletét az az egyszerű, de inspiráló gondolat adta, hogy varázsoljuk a főzést egy mindenki számára izgalmas és szórakoztató elfoglaltsággá, ahol szabadjára engedheti a fantáziáját. Ezt tükrözi a névválasztás is. Ahhoz, hogy a prémium minőségű fűszerek és fűszerkeverékek roppant széles portfóliója átlátható legyen, különböző kategóriákat hoztunk létre, amelyek a design alapját is adták. Megalkottunk egy játékos és kifinomultan részletes, a stilizált alapanyagokra épülő mintarendszert, amiben jól elkülönülnek az egyes kategóriák, ugyanakkor együtt is egy koherens egészt alkotnak. Ügyeltünk arra is, hogy a későbbiekben – új ízek esetén – könnyedén bővíthető legyen a termékpaletta vizuális megjelenése.

INULINU

Az INULINU ketchup, mustár és dzsem nem hétköznapi termékek. Csicsókából készülnek, amit az egészséges életmód csodaszereként tartanak számon. A mi feladatunk volt, hogy a márkanévtől az arculattervezésig felépítsük a termékeket összefogó márkát. Az INULINU márkanevet a csicsóka fő hatóanyaga, az inulin után adtuk, dallamosabb formába öntve. A márka stratégiáját pedig arra a küldetésre alapoztuk, hogy megismertesse az emberekkel a csicsóka pozitív hatását. Az arculat és a csomagolás tervezése során fontos szempont volt, hogy a design minden termékre jól alkalmazható legyen. A megjelenésben a természetes összetevőket helyeztük előtérbe, amiket élénk színvilággal és játékos formákkal tettünk izgalmasabbá.

Sushiroll

A Sushiroll új fejezetet nyit Budapest street food világában: itt tekercsben kapod kézhez a sushit, amit így akár az utcán, séta közben is elfogyaszthatsz. Ehhez egy olyan közvetlen és barátságos arculatot terveztünk, ami mindenki számára izgalmassá teszi a sushi evésnek ezt az új és izgalmas formáját. A tipográfiában visszaköszön a japán kultúra, a logóban látható zárójelek pedig arra emlékeztetnek, hogy szinte bármit belecsavarhatsz sushirollodba.

Vin.Vin City

A Vin.Vin City egy autentikus vietnámi étterem az Andrássy úton. A logójában olyan klasszikus Vietnámhoz kapcsolódó elemeket használtunk fel, mint a kúpos szalmakalap és az evőpálcika. A mosoly utal a névadó win-win szókapcsolatra, illetve az étterem hangulatát nagyban meghatározó tulajdonos, Simi (Nguyen Tien Sy) mindig kedves kisugárzására.  A családias, mosolygós hangulat visszaköszön az étterem számos pontján megtalálható dekorációs elemekben, a vietnámi kultúrához és ételekhez kapcsolódó piktogramon is. Az ikonok megjelennek a világító dobozokból készült installáción, az étel és itallapon, valamint a Vietnám gasztronómiai sokszínűségét bemutató, egész falat betöltő infografikán is.