Gyönyörű Arculatokat Tervezünk

Cégarculat • Márkaarculat • Logók

Nagyon jó vagy abban, amit csinálsz, de nem látszik az arculatodon?
Segítünk, hogy végre büszke lehess a cégedre.

Mi nem finomkodó félmegoldást kínálunk, hanem kiszakítjuk a márkádat az arctalan tömegből. Először megismerünk téged, és megértjük a céljaidat. Majd tudatos koncepcióra építve tervezzük meg az arculatodat.

Így nem csak egy szép külsőt kapsz, hanem a márkád sztoriját design formába öntve. Célunk, hogy a legfontosabb helyen létezz a piacon: a vásárlók fejében.

Kapcsolat

Takács Eszter

senior projekt menedzser

Kapcsolat

  • Hidden
  • Max. file size: 25 MB.

Portfólió

Uno Mas

Prémium Tapas Bár

Az ‘Uno mas’ spanyolul ‘Egy több’ jelent.

Az azonosságuk egy univerzális kézmozdulatok és kézzel rajzolt illusztrációk kombinációja, ami játékos és energikus megjelenést eredményez.”

Sniper Streetwear

Utcai Viselet Márka

Ikonikus ruhák rendkívüli embereknek – a Sniper Streetwear merész, bátor és autentikus divatot kínál, mi pedig az indentitását terveztük meg, hogy segítsünk nekik még messzebb elmozdulni a határoktól.

Meraki

Fenntartható Kiegészítő Márka

A modern görög szó, a “meraki”, gyakran használatos arra, hogy valami lélekből, kreativitással vagy szeretettel készüljön.

Nomads Land

Közép-Keleti Fesztivál

A téma itt a természet és a technológia újbóli összekapcsolódása körül forog. A fesztivál identitásának és dizájnjának első terveit mi alkottuk meg.

Audrey

Virágdoboz Szállítási Szolgáltatás

Minden Audrey által szállított virágdoboz egy gyönyörű pillanatot jelképez két ember között. Feladatunk az volt, hogy gondoskodjunk arról, hogy az identitás és a csomagolás éppen olyan elegáns és elragadó legyen, mint maga a gesztus.

Cogo

Szabóüzlet

A lágy pasztell színek és a finom gomb motívumok dominálnak ennek a bájos szabóüzletnek az azonosítójában.

SQAD

Kültéri Ruházat

Természetes illusztrációk és földszínű színek találkoznak, hogy létrehozzák a tökéletes kültéri hangulatot.

SXY Fit

Női sportruházat

A klasszikus homokóra alak szépségideál modern, ösztönző dizájntól való újraértelmezése.

Urban Betyár

Hagyományos Magyar Étterem

Az Urbán Betyár (Urban Outlaw) tiszteleg a magyar betyárok gazdag öröksége előtt, Magyarország “kowboyai” előtt. A minimalista logó, amely egy cowboy figurát ábrázol, erős szimbólumként szolgál a feledésbe merült hagyományok újjáélesztésére irányuló törekvéseink számára. Modern és elegáns megközelítéssel gondosan kiválasztott színeket és képi elemeket használtunk, amelyek emlékeztetnek a betyár korszakára, és izgalmas vizuális élményt teremtenek.

BOLO

Művészeti Tortaüzlet

Itt egy harmonikus színpalettán és elegáns tipográfián dolgoztunk. Ennek a márkaidentitásnak a célja a szofisztikáltság és játékosság zökkenőmentes ötvözetének létrehozása.

Loomiosa

Elegáns Designer Világítás

A fény és árnyék kölcsönhatásából inspirálódva gondosan kialakítottunk egy vizuális identitást, amely rögzíti a Loomiosa luxus hozzáállásának lényegét. Minden elem, a letisztult tipográfia és a válogatott színpaletta, aprólékosan kiválasztva olyan érzést kelt, amely a kifinomultságot és időtlen szépséget tükrözi.

SZUNO

Az Igazgyöngy Alapítvány sajátmárkás termékét, a SZUNO-t a komplett megújulásban segítettük. Újragondolt márkastratégia, arculat, webdesign, imidzs film forgatás, profi fotók és a bejelentő sajtótájékoztató megszervezése is a munkák része volt. A SZUNO új logója megőrizte a márka álomszerű, gyermekrajzokat idéző hangulatát egy letisztultabb, modern köntösben. A logóban szereplő madár azt a szabadságot szimbolizálja, amikor valakinek a tehetsége határozza meg a jövőjét és nem a körülményei. A madár hátán lévő léghajó pedig a SZUNO tevékenységére utal, hogy segítenek az embereknek elérni ezt a szabadságot.

Sentio Villa

Luxus Ingatlankezelés

Ahol a természet találkozik a luxussal, és egy felejthetetlen nyaralási élménybe öltözik. A Sentio luxus üdülő ingatlanokat kezel, és olyan márkaidentitást terveztünk, amely kifejezi kifinomult ajánlataikat.

Dean’s College Hotel

Márkastratégia és Arculat

A Dean’s College Hotel egy kollégium és egy hotel izgalmas fúziója. Célcsoportja elsősorban a Pesten tanuló külföldi hallgatók és a digitális nomád világpolgárok.

Feladatunk volt a névadástól kezdve, a márkastratégia megalkotásán át, az arculat kialakításáig a teljes folyamat. A college hotel központi elemének a Dean (dékán) személyét javasoltuk, aki nem csak a márka vizuális megjelenését, de az egész kommunikációját is meghatározza. Izgalmas kihívás volt megtalálni az egyensúlyt a célcsoport fiatalos, és a Dean visszafogottan elegáns stílusa között. A vibráló élénk színek és ecsetvonások jól passzolnak a Deant megjelenítő, Picassora hajazó emblémával.

MUZE Hotel

Hotel, névjavaslat, arculat

A névjavaslat után egy düsseldorfi hotel új arculatának a kialakítása volt a feladatunk, ami a későbbiekben az egész hotellánc ernyőmárkájaként is funkcionálni fog. A tulajdonosok, és rajtuk keresztül a szállodák is ezer szálon kötődnek a festészethez. Az arculat megalkotásánál ennek a kapcsolatnak a megjelenítése volt a célunk. A logó elegáns réz vonalai patinát kölcsönöznek a márkának, ami a bohém ecsetvonásokkal és kollázsokkal kiegészülve különleges harmóniát alkotnak. Az arculat elemeinél az is szempont volt, hogy az egyes hoteleknél több művész alkotásaival is jól működjenek.

Bruno

Olasz Fagylaltozó

Ez a példa minket azonnal Olaszországba repít. A logó megörökíti a játékos gelato szellemét, míg a vibráló színpaletta öröm és kényeztetés érzését idézi elő.

Lions Garden

4 csillagos szálloda Budapesten

A szálloda ikonikus oroszlán szobrát új arculatuk alapjává tettük. Észrevetted az oroszlán farkát a mintázatokban és kivágásokban?

Mamacita

Mexikói Burrito Bár

Egy kis szelet Mexikóból, ahol minden a “Mama”, meleg és szeretetteljes (néha túl szeretetteljes) karaktere köré épül. Mama az intézmény szíve és lelke, szeretetet és ízt hoz minden ételhez. De légy óvatos, mert Mama egyúttal csípős pikantériát is hozhat! Együttműködésünk célja az volt, hogy megragadjuk a Mamacita vibráló és élettel teli atmoszférájának lényegét. Létrehoztunk egy olyan logót, amely tükrözi a mexikói kultúra szellemét. A márkaidentitás létrehozása során arra összpontosítottunk, hogy olyan vizuális nyelvet hozzunk létre, amely kommunikálja a Mamacita egyedi személyiségét. Merész és energikus színeket, élénk mintákat és illusztrációkat használtunk, hogy játékosság és izgalom érzetét keltsük.

Hello Yoga

Jóga és Mozgékonyság Stúdió

Örökké mozgásban – a logó minden verziója egy-egy különböző Holdfázist ábrázol, sokoldalúságot és értelmet nyújtva minden tervezési alkalmazáshoz.

Made in China

Étterem, Budapest

A Made in China étterem újraformál mindent, amit eddig a kínai konyháról gondoltunk. Nem csupán kiváló minőségű ételeket szolgál fel, hanem megmutatja Kína pozitív, izgalmas és inspiráló arcát a magyar közönségnek. Az arculat tervezése során az volt a célunk, hogy megmutassuk, lehet valami egyszerre kínai és mégis igényes. Az étterem vizuális megjelenése az ősi kínai motívumokat kelti életre, azok felhasználásával teremt egyszerre tradicionális és modern látványvilágot. Ezt úgy értük el, hogy az étterem belső dekorációjánál a hagyományos kínai tusfestészetet kevertük grafikai elemekkel és fényképekkel. A logó a kínai írásjelekre, az arculat összes eleme pedig az elképesztően gazdag kínai kultúrára és történelemre épít.

Piknik

Kávézó, Budapest

A Piknik alapötlete és neve is a kis üzlet elhelyezkedéséből származik. A kávézó ugyanis a Szent István Parkkal pont szemben található, ami a környék és az egész város egyik kedvenc piknikező helye. A vendégek helyben is fogyaszthatják, illetve kis elviteles csomagot is összeállíthatnak speciality kávékból, prémium alapanyagokból készült pékárukból, szendvicsekből és mindenmentes süteményekből. A feladatunk az volt, hogy megalkossuk a vizuális megjelenését ennek a könnyed nyári délutánok hangulatát idéző és a piknikezők bázisát jelentő kávézónak. Az arculat karakterének meghatározó elemei a fekete és a karamell színek, a logóban is megjelenő ferde csíkozás és a kézzel rajzolt, a piknikezés kellékeit megelevenítő játékos illusztrációk.

VOLO

E-commerce Szolgáltatás Márka, London

A Volo egy forradalmi szoftver, amivel a legfontosabb online piactereken egyszerre tudsz kereskedni. Segít, hogy a cégek online kereskedelme azonnal szárnyra kapjon, mi pedig erre a koncepcióra építettük fel a márka arculatát. Stilizált szárnyakkal, dinamikus formákkal és vidám színekkel jelenítettük meg az online kereskedelem örökmozgó világát.

Cornware

Disposable Tableware, London

A Cornware olyan környezetbarát eldobható evőeszközöket, tányérokat és poharakat gyárt, amik kukorica alapú, 100%-ban lebomló anyagból készülnek. A mi feladatunk volt, hogy újratervezzük az arculatukat, frissebb, modernebb és izgalmasabb megjelenést adva a márkának. A logóhoz egy könnyen megjegyezhető, pillangó emblémát terveztünk, ami a természetet és a megújulást szimbolizálja. A tipográfia tervezése során pedig fontos szempont volt, hogy a termékekre apró méretben nyomtatva is könnyedén felismerhető legyen. A környezetbarát cégek unalomig ismert homok, szürke és zöld színei helyett vidám és feltűnő színeket használtunk, amik közvetlenné és szerethetővé teszik a márkát.

Galamb Tailoring

Egyedi Szabók, Budapest

A Galamb egy bespoke szabóság, ami a kézi öltönykészítés évszázados hagyományait hívja életre a modern kor szellemében. A mi feladatunk volt, hogy komplex márkaépítéssel és arculattervezéssel olyan brandet alkossunk, ami a stílus, elegancia és tradíció találkozása. Így lett a Galamb a jólöltözöttség esszenciája, tökéletes formába zárva.

Design by: Kevin Harald Campean

Stoneconcept

Luxury Stones

Stoneconcept a természetes kövek piacvezető hazai forgalmazója. Munkáikkal lépten-nyomon találkozhatsz: az Erzsébet tér kőburkolatától a Hard Rock Cafe márvány lépcsőjéig. A világ számos különböző bányájából közvetlen kapcsolattal importálják a legkülönlegesebb természetes köveket, amiket saját műhelyükben dolgoznak fel, majd igény szerint a burkolat teljes kivitelezését is elvégzik.
Az új arculatuk nem csupán a cég két évtizedes múltját ünnepli, hanem meghatározó és színvonalas megjelenést biztosít számukra a jövő sikereihez.

Design | Art Direction | Photography: Kevin Harald Campean

Vin.Vin City

Vietnámi étterem az Andrássy úton, Budapest

A logónál olyan szimbolikus vietnámi motívumokat használtunk, mint a hagyományos nón lá és az evőpálcika. A mosoly az elnevezésből származó “win-win” kifejezésre utal, a vendéglő pozitív hangulatára és a alapító, Simi (Nguyen Tien Sy) mindig kedves hozzáállására.

VR Park // DINO Safari

A VR Park egy egyedi stúdió Magyarországon, amely lenyűgöző szórakozási lehetőségeket kínál vendégeik számára a legmodernebb Virtuális Valóság technológiával. Feladatunk az volt, hogy létrehozzuk mind a stúdió, mind az első projektjük, a Dino Safari vizuális azonosítóját. A VR Park logója egyszerűen és elegánsan utal arra az 3D élményre, amit nyújtanak. A Dino Safari márka kialakításakor olyan szűk határt kellett megtalálnunk, amely elég ijesztő a látogatók figyelmének felkeltéséhez, de nem túl ijesztő egy családi programhoz. Ezt egy jellegzetes hüllő szem és az ősi kőhöz hasonló tipográfia kombinációjával oldottuk meg.

Blue Owl

Hedge Fund, London

A Blue Owl Capital egy Londonban működő hedge fund, amelynek a befektetési stratégiája a vállalati szférában bekövetkező eseményekre fókuszál: fúziókra, felvásárlásokra, vagy éppen csőd- és felszámolási eljárásokra. Sikerük titka abban rejlik, hogy olyan dolgokat látnak meg, amit mások nem, vagy csak túl későn. Eköré a gondolat köré építettük fel a teljes arculatukat: észrevenni a legapróbb változásokat is a pillanat töredéke alatt – akárcsak egy bagoly.